Աշխատավարձերի հաշվարկման մասնագետ
Պարտականություններ
- Կազմել և վերահսկել աշխատաժամանակի հաշվարկի տեղեկագրերը,
- Իրականացնել աշխատավարձի և դրան հավասարեցված վճարումների, ժամանակավոր անաշխատունակության և մայրության նպաստների հաշվարկներ,
- Ապահովել անհրաժեշտ հաշվապահական փաստաթղթաշրջանառությունը,
- Կազմել վիճակագրական հաշվետվություններ,
- Իրականացնել աշխատանքի ընդունման, ազատման, կադրերի տեղափոխության հետ կապված գործառույթներ,
- Կազմել և ձևակերպել աշխատանքային պայմանագրեր, համաձայնագրեր և այլ իրավական ակտեր, վարել աշխատողների անձնական գործերը և կադրային այլ փաստաթղթեր։
Պահանջներ
- Բարձրագույն կրթություն,
- Նվազագույնը երեք տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ (պարտադիր),
- Հայերենի գերազանց իմացություն,
- Աշխատանքային և հարկային օրենսդրության իմացություն,
- MS Office , ՀԾ ծրագրերի իմացություն, 1C ծրագրի իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն,
- Հաղորդակցության հմտություններ,
- Արագ կողմնորոշվելու և ժամկետները պահպանելու կարողություն,
- Պատասխանատվության բարձր զգացում: